Privatlivspolitik

T. Hansen Gruppen A/S (CVR-nr.: 1524 2485) er dataansvarlig for de oplysninger, som vi indsamler om dig og vi sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Udover at være din foretrukne leverandør af reservedele og udstyr til bil, scooter/knallert/MC, cykel, camping/marine, elektronik/mobil, værktøj/hus og have og yde Danmarks bedste service, er vores ypperste mål også at behandle dine persondata forsvarligt og hensigtsmæssigt, så du kan føle dig tryg ved at handle hos os.

Vi har høje etiske standarder og har fastsat en række interne procedurer, der sikrer, at vi behandler dine persondata på bedst mulige vis. I vores privatlivspolitik kan du bl.a. læse om:

  • Hvilke oplysninger vi typisk har om dig
  • Hvilke formål og lovlige grundlag vi benytter
  • Hvor længe vi opbevarer dine data
  • Hvem vi videregiver data til
  • Dine rettigheder som registreret

Har du spørgsmål eller kommentarer til vores privatlivspolitik û eller vil du gerne i kontakt med os i øvrigt, er du meget velkommen til at kontakte os. Du finder kontaktinfo nederst i dokumentet.

Hvad er persondata?

Persondata er alle former for information, der kan bruges til at identificere en person, og kan være mange ting, bl.a. navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse etc. Det kan også være et billede eller en IP-adresse. Hvis flere persondata ikke alene kan identificere en person, men tilsammen kan, har de karakter af persondata.

Vi kan indsamle persondata om dig på følgende måder:

  • Når du bruger vores hjemmeside og app
  • Når du bruger vores services
  • Når du køber vores produkter online
  • Når du køber vores produkter fysisk i vores butik
  • Når du er i kontakt med vores kundeservice
  • Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev
  • Når du opretter en profil på vores hjemmeside
  • Når du deltager i kampagner, konkurrencer eller undersøgelser
  • Når du selv giver os persondataene
  • Når vi benytter cookies (læs mere herom nedenfor)
  • Når du afgiver informationer til tredjeparter, som vi har et samarbejde med
  • Når vi køber tjenester og data fra andre virksomheder

Du kan i menuen nedenfor se hvilke oplysninger vi indhenter, hvorfor vi gør det, det lovlige grundlag og hvilke rettigheder du har i forbindelse med vores behandling af dine oplysninger.

Kunder

Ved køb i butik eller i vores webshop
Når du køber varer eller benytter dig af vores services, kan der indsamles almindelige personoplysninger eks. navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, IP adresse og bankoplysninger samt oplysninger om betalingsmiddel og tidspunkt for selve transaktionen.

Formål er at kunne behandle dit køb og levere vores varer/ydelser, samt overholde vores forpligtelser over for dig. I den forbindelse benytter vi det lovlige grundlag "opfyldelse af kontrakt/aftale" jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.

Der ud over er vi underlagt div. lovgivninger, heri blandt Bogføringsloven og Skatteloven, der forpligter os til at gemme oplysninger til dokumentation, til dette formål benytter vi "Retlig forpligtelse" som lovlig hjemmel jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra c.

Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. betaling slettes efter 5 regnskabsår, dog tidligst når garantien på det købte produkt er udløbet.

I nogle tilfælde videregiver vi dine oplysninger, se mere under afsnittet "Videregivelse af oplysninger".

Brugerprofil
Hvis du har oprettet en brugerprofil via. vores hjemmeside, behandler vi de oplysninger du selv har afgivet, typisk: navn, adresse, mobilnummer og mailadresse.

Formålet er at gøre det nemmere for dig vedr. køb og betaling af varer via. hjemmesiden, og give dig adgang til dine faktura og historik. Som lovlig hjemmel benytter vi interesseafvejningen jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 st. 1 litra f.

Ved køb af varer på hjemmesiden kan det være nødvendigt at indsamle flere oplysninger, eksempelvis betalingsoplysninger. Der ud over vil dine faktura og købshistorik blive gemt på din profil.

Hvis du ønsker at få slettet din kundeprofil kan du kontakte os på nedenstående kontaktoplysninger, hvorefter vi behandler din anmodning hurtigst muligt, og senest indenfor 30 dage.

Retur, reklamation og garanti
Hvis du har fortrudt dit køb eller er så uheldig at en vare i stykker, har vi brug for en kopi af din faktura/kvittering, og naturligvis selve varen. Der udover skal vi bruge dit navn og adresse for at kunne behandle din sag. Da vi er forpligtet til disse registreringer jf. Bogføringsloven og Forbrugeraftaleloven, anvender vi retlig forpligtelse som lovlig hjemmel jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6 stk. 1 litra c.

Nyhedsbreve og kundeklubber

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev eller kundeklub, behandler vi de data du selv afgiver i forbindelse med tilmeldingen, eks. navn, mail og telefonnummer.

Formålet med vores behandling af dine oplysninger er at sende dig informationer om produkter, tilbud, konkurrencer og events, og som lovlig hjemmel benytter vi samtykke jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra a.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os på nedenstående kontaktoplysninger, hvorefter vi vil behandle din anmodning indenfor 30 dage. Du vil herefter blive slettet fra vores nyhedsbreve, dog skal vi kunne dokumenterer at du har afgivet samtykke i op til 2 år efter du har trukket det tilbage.

I nogle tilfælde videregiver vi dine oplysninger, se mere under afsnittet "Videregivelse af oplysninger".

Besøgende på hjemmeside (cookies)

Når du besøger vores hjemmeside, gemmes der cookies på din enhed. En cookie er en lille tekstfil, som vi gemmer på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie indeholder kun tekst, er ikke et program og indeholder ikke virus.

Vi benytter cookies til at forenkle brugen af vores tjenester og for at give dig relevante oplysninger, når du besøger vores hjemmeside og gør, at din brugeroplevelse bliver god. Det bruges også til at måle trafik på vores hjemmeside, indsamle statistikker, spore adfærd for at opbygge målgrupper til markedsføring, forenkle annoncestyring og forbedre vores tjenester.

Eksempler på brug: Vi bruger cookies til at genkende din enhed, så du ikke behøver at logge ind hver gang, du bruger vores tjenester eller til at levere tilpassede produktvisninger, så du ikke behøver at søge. Cookies bruges også til at gemme, hvilke annoncer du har set og klikket på.

Vores lovlige grundlag for behandling af disse oplysninger, er samtykke. Du har altid ret til at trække dit samtykke tilbage, og har altid mulighed for selv at slette cookies û se vejledningen nedenfor. Hvis du ikke selv sletter oplysningerne, vil de automatisk blive slettet.

Hvis du sletter eller blokerer cookies, vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere, at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

Sådan afviser eller sletter du dine cookies
Du kan altid afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din Internet-browser. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du gør det, er der mange funktioner og services, du ikke kan bruge, fordi disse funktioner og services forudsætter, at hjemmesiden kan huske de valg, du foretager.

Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en PC /computer med en nyere Internet-browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne:

CTRL + SHIFT + Delete. Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, skal du starte med at finde ud af, hvilken browser du bruger og herefter klikke på det relevante link:

Microsoft Internet Explorer

Google Chrome

Safari

Firefox

Husk: Bruger du flere Internet-browsere, skal du slette cookies i dem alle.

Tredjepartscookies
Hjemmesiden indeholder cookies fra tredjeparter, pt. Google Analytics, Raptor Services A/S og Facebook Inc.

Leverandører og samarbejdspartnere

Vores leverandører og samarbejdspartnere er andre virksomheder, der som udgangspunkt ikke er dækket af Databeskyttelsesforordningen. Dog kan vi registrere en kontaktperson med navn, telefonnummer og mailadresse. Formålet er at behandling af vores køb/ydelser og administration af relationen til virksomheden.

Til selve registreringen og opbevaringen af kontaktoplysningerne benytter vi interesseafvejning som lovlig grundlig, jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra f. Disse oplysninger vil blive slettet eller opdateret så snart vi bliver opmærksom på ændringerne. Der udover kan der stå kontaktoplysninger på faktura mv., disse oplysninger vil blive opbevaret i 5 regnskabsår jf. Bogføringsloven.

I nogle tilfælde videregiver vi dine oplysninger, se mere under afsnittet "Videregivelse af oplysninger".

Jobansøgere

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos os.

I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret. Typisk vil det være almindelige oplysninger som f.eks. navn, adresse, fødselsdato, telefonnummer, mailadresse, civilstatus, uddannelse, erhvervserfaring, fritidsinteresser og andre kompetencer som eks. sprog, kørekort og IT-kundskaber.

Dine oplysninger bliver registreret i vores system, og er tilgængeligt for relevante medarbejdere og ledere i rekrutteringsprocessen. Hvis du bliver kaldt til jobsamtale, vil vi notere oplysninger og informationer til brug for det videre rekrutteringsforløb.

Vores lovlige grundlag for behandling af din ansøgning er samtykke jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6 stk. 1 litra a.

Både opfordrede og uopfordrede ansøgninger og bilag kan gemmes i op til 6 måneder efter processen er afsluttet, hvorefter dine oplysninger vil blive slettet.

Børn

Vores virksomhed er målrettet voksne, og vi indhenter derfor ikke bevidst persondata fra eller om børn.

Da vi er realistiske omkring, at f.eks. børns brug af elektroniske enheder aldrig kan betyde en 100% sikkerhed for, at vi ikke modtager persondata om børn, har vi forsøgt at indrette vores systemer bedst muligt, så vi ikke kan modtage persondata fra børn og vi sletter straks persondataene, hvis vi bliver opmærksom på, at vi utilsigtet har modtaget persondata om børn.

Hvis du er forælder eller værge og mener, at dit barn har givet persondata til os, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt via vores kontaktoplysninger i bunden.

Hvordan beskytter vi dine persondata?

Vi er forpligtet til at beskytte dine persondata. Både fordi det følger af lovgivningen, men også fordi vores egne interne etiske regler kræver, at vi passer godt på dine persondata.

Vi benytter relevante og forsvarlige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at der ikke skabes uautoriseret adgang til de persondata, vi opbevarer. Formålet hermed er at sikre, at persondataene ikke anvendes, ødelægges, ændres offentliggøres eller på anden måde misbruges.

I dette afsnit kan du læse, at

  • Vi har interne regler om informationssikkerhed i forbindelse med persondata
  • Vi har implementeret IT-tekniske foranstaltninger
  • Brugeradfærd er vigtig for at sikre tilstrækkeligt højt sikkerhedsniveau
  • Vi orienterer berørte personer, hvis der opstår risiko for eller et egentligt databrud

Vi har interne regler om informationssikkerhed, som indeholder retningslinjer og procedurer
Det inkluderer blandt andet, at persondata kun er tilgængelig for den (eller de) medarbejder(e), der har brug for det.

Inkluderet i vores regler om informationssikkerhed er også, at vi løbende træner vores medarbejdere i korrekt håndtering af persondata og kontrollerer, at reglerne overholdes af medarbejderne.

IT-teknisk har vi blandt andet implementeret følgende foranstaltninger:

  • Installeret antivirus på alle de IT-systemer, der behandler persondata
  • Installeret adgangskode på computere med jævnligt krav om fornyelse
  • Løbende backup af alle IT-systemer, der behandler persondata
  • Begrænsning af adgangen til persondata, så kun de medarbejdere, der har behov for det, har adgang. Og kun i det omfang, det er nødvendigt
  • Kontrol af medarbejderes faktiske adgang til persondata gennem logning og tilsyn
  • Gennemførelse af risikovurdering og dokumentation af alle IT-systemer der behandler persondata. Det gør vi for at sikre, at vi har et oplyst grundlag for sikkerhedsniveauet for behandlingen af persondata

Risikoen og ansvarsfraskrivelse
Den største fare for misbrug af persondata skyldes menneskers egen ageren.

Det er både op til den enkelte person at passe godt på sine egne persondata (bl.a. aldrig oplyse passwords til andre), ligesom det er op til vores virksomhed at tage højde for menneskelig indblanding.

Selvom vi har foretaget ovennævnte tiltag for at begrænse risici ved behandlingen af persondata, kan det ikke udgøre en 100% sikkerhed for, at der ikke sker utilsigtede hændelser.

Vi fraskriver os derfor ethvert tab som følge af utilsigtede hændelser relateret til vores brug og behandling af dine persondata i det omfang, vi kan gøre det i medfør af gældende lovgivning.

Vi kan således ikke gøres ansvarlig for tab af nogen art, som opstår relateret til brug af vores virksomhed, vores produkter og ydelser, vores hjemmeside, systemer, apps og anden software i det omfang, vi kan gøre det i medfør af gældende lovgivning.

Vi anbefaler, at du også selv iværksætter tiltag til sikring af dine persondata. Det kan du gøre blandt andet ved at lukke din browser efter brug, ved at logge ud af alle konti efter brug, ved at installere antivirus- antimalware- og anden software, der kan forbedre sikkerheden på din computer.

Vi anbefaler, at du løbende opdaterer software, de apps du bruger, din computer og mobile devices og aldrig oplyser dit password til andre.

Underretning
Som nævnt har vi foretaget en lang række tiltag for at sikre behandlingen af dine persondata.

Skulle vores IT-systemer og andre sikkerhedsforanstaltninger alligevel blive kompromitteret, vil vi give dig besked uden unødig forsinkelse, hvis kompromitteringen indebærer en høj risiko for dine rettigheder og frihedsrettigheder.

Dataminimering
Vi indsamler, behandler og opbevarer kun de persondata, der er nødvendige i forhold til at opfylde vores fastsatte formål. Derudover kan det være bestemt ved lovgivning, hvilken type data, der er nødvendig at indsamle og opbevare for vores forretningsdrift. Typen og omfanget af de persondata, vi behandler, kan også være bestemt af behovet for at opfylde en kontrakt eller en anden retlig forpligtelse.

Data holdes ajour
Da vores service er afhængig af, at dine data er korrekte og opdaterede, beder vi dig oplyse os om relevante ændringer i dine data. Du kan benytte kontaktoplysningerne nedenfor til at meddele os dine ændringer, så sørger vi for at opdatere dine persondata. Hvis vi selv bliver opmærksomme på, at data ikke er korrekte, opdaterer vi oplysningerne og giver dig meddelelse om dette.

Videregivelse af oplysninger

Vi benytter os af samarbejdspartnere til bl.a. opbevaring, teknisk drift, it-løsninger og forbedringer af Hjemmesiden, udsendelse af nyhedsbreve, udsendelse af spørgeskemaer, analyser af websitetrafik, splittest af indhold på hjemmesiden, samt målrettet markedsføring, herunder retargeting og segmentering, samt til din bedømmelse af vores virksomhed og produkter. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruks og behandler data, som vi er dataansvarlig for. Databehandlerne må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse. Vi har indgået skriftlige databehandleraftaler med alle databehandlere, der behandler personoplysninger på vores vegne.

I relevante tilfælde videregiver vi data til udvalgte og betroede partnere, bl.a. kreditvirksomheder, fragtfirmaer, egne koncerninterne selskaber samt relevante myndigheder i overensstemmelse med lovgivningen og advokat og revisor. Til dem viderebringer vi de nødvendige persondata, således at vi samlet set kan levere vores varer og ydelser til dig. Det kan f.eks. være levering af varer til din hjemmeadresse, låntagning, indregistrering af køretøjer, forsikringer m.v. Det kan også være Det Centrale Personregister, for at vi kan ajourføre eventuelle navne- eller adresseændringer i databaser om vores kunder.

Tilfredshedsundersøgelser og anmeldelser
Vi videregiver oplysninger om dit navn og din e-mail til virksomheder der foretager tilfredshedsundersøgelser og anmeldelser, eksempelvis TrustPilot. Disse virksomheder kan således på vores vegne sende en invitation til at vurdere os på bl.a. TrustPilots hjemmeside. Vælger du at foretage en anmeldelse bliver TrustPilot dataansvarlig for de afgivne oplysninger.

Overførsel til tredjelande
To af vores databehandlere, Google Analytics v/Google LLC. Og Facebook Inc. er etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU Persondataforordningens art. 45.

Link: Google LLCÆs certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI

Facebook Inc.Æs certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC &status=Active.

Hvis vi videregiver dine persondata til tredjelande, har vi sikret os, at deres niveau for beskyttelse af persondata passer til de krav, vi har opstillet for os selv i denne politik og de krav, vi er underlagt i forhold til lovgivningen.

Hvis du har givet samtykke. Vi kan videregive personlige persondata til virksomheder, organisationer eller enkeltpersoner uden for vores virksomhed og koncern, hvis vi har dit samtykke.

Du har mange rettigheder

I dette afsnit kan du læse, at du har en række rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine persondata, blandt andet at du har:

  • Ret til at få forkerte persondata rettet
  • Ret til at få indsigt i dine persondata og få udleveret kopi
  • Ret til at få slettet dine persondata
  • Ret til at kræve begrænsning
  • Ret til at gøre indsigelse imod behandling
  • Ret til at tilbagekalde samtykke
  • Ret til at kræve oplysning om overførsel til lande og organisationer uden for EU
  • Ret til at undgå profilering
  • Ret til at klage over vores behandling af dine persondata

Hvis du vil vide mere, eller udnytte dine rettigheder, beder vi dig kontakte os via mail på persondata@thansen.dk

Retten til at få slettet data
Vi laver en skønsmæssig vurdering for at se, hvornår vi ikke længere har brug for dine persondata. Når vi ikke længere har brug for persondataene i henhold til det formål, som vi indsamlede dem til, sletter vi dem.

Vi lægger bl.a. vægt på:

  • Hvilken ydelse, vi har leveret, f.eks. om vi har leveret et produkt eller rådgivning som nævnt i de foregående
  • Hvor længe siden det er, vi havde en relation til dig som kunde, medarbejder, samarbejdspartner eller andet, og hvornår der sidst har været dialog eller korrespondance
  • Om du har givet os samtykke til at opbevare persondataene, bl.a. med henblik på senere markedsføringstiltag
  • Hvilket ansvar, vi påtager os over for dig, og hvilket ansvar, vi risikerer i relation til vores rådgivning

Nogle persondata skal vi opbevare i minimum 5 år af hensyn til lovgivningen, bl.a. Bogføringsloven. Det er for eksempel persondata til brug for udstedelse af fakturaer, så vi kan afregne skat og moms korrekt og for at kunne dokumentere dette over for myndighederne.

Vi gør det også for at kunne varetage vores økonomiske interesser og retsstilling, hvis nogen måtte mene, at vi har handlet ansvarspådragende. I så fald skal vi kunne dokumentere, hvilke persondata vi har fået, hvilken aftale der er indgået og hvad vi har gjort i forhold til dig som kunde, så vi bedst kan varetage vores interesser. Vi ÆrenserÆ dokumenterne for de persondata, der ikke er nødvendige herfor.

Vi sletter af egen drift dine persondata, når de ikke længere er nødvendige for det formål, som de er indsamlet til.

Retten til at blive oplyst og få rettet data
Du har til en enhver tid ret til at få oplyst, hvilke data vi behandler om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine persondata, og hvem, der modtager data om dig, i det omfang vi videregiver data i Danmark og i udlandet.

Hvis du anmoder om det, kan vi oplyse dig om de data, vi behandler om dig. Adgangen kan dog være begrænset af hensyn til andre personers privatlivsbeskyttelse, til forretningshemmeligheder og immaterielle rettigheder.

Hvis du mener, at de persondata, vi behandler om dig, er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. Du skal henvende dig til os og oplyse os om, hvori unøjagtighederne består, og hvordan de kan rettes.

Retten til indsigt og udlevering af data
Du har til enhver tid ret til at få indsigt i de persondata, vi har registreret om dig og få udleveret en kopi af persondataene. Vi gør opmærksom på, at retten til indsigt kan være begrænset af hensyn til beskyttelsen af andre personers persondata og til vores erhvervshemmeligheder.

Du kan også få oplyst formålene med behandlingen, hvor længe, vi opbevarer dine persondata, om vi foretager automatiske afgørelser (herunder profilering), hvem vi videregiver persondataene til og hvor vi har persondataene fra. Dette gælder dog ikke, hvis du allerede er bekendt med persondataene.

Ret til at kræve begrænsning af behandling
Du har til enhver tid ret til at anmode os om at begrænse behandlingen af dine persondata.

Ret til at gøre indsigelse imod behandling
Du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse imod, at vi behandler dine persondata. Dette omfatter retten til at gøre indsigelse imod, at vi anvender persondataene med henblik på markedsføring. Vi vil hurtigst muligt tage stilling til din indsigelse, hvis du fremsætter en sådan.

Ret til at tilbagekalde samtykke
Du kan til enhver tid tilbagekalde det (eller de) samtykke(r), du har givet os.

Ret til at kræve oplysning om overførsel til lande og organisationer uden for EU
Du har ret til at få oplyst, om vi videresender persondata til et land uden for EU.

Ret til at undgå profilering og at vi træffer automatiske afgørelser
Du har til enhver tid ret til at undgå, at vi laver profiler af dig og dine persondata eller træffer automatiske afgørelser.

Retten til at indgive en klage
Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at dine persondata behandles betryggende og at dine rettigheder beskyttes optimalt og vi gennemgår regelmæssigt vores procedurer og håndteringen af persondata. Hvis du mod forventning mener, at vi ikke behandler din henvendelse og dine rettigheder i overensstemmelse med lovgivningen, beder vi dig kontakte os pr. e-mail med teksten "klage" i emnefeltet.

Du kan skrive til os på mail persondata@thansen.dk

Vi vil da ekspedere din henvendelse til en overordnet medarbejder i vores virksomhed, således at eventuelle misforståelser og/eller fejl kan blive udredt.

Hvis du fortsat mener, at vi ikke behandler din henvendelse og dine rettigheder i overensstemmelse med lovgivningen, kan du klage til Datatilsynet via:

Datatilsynet
Borgergade 28
1300 København K
Telefon: 33 19 32 00
www.datatilsynet.dk

Links til andre serviceudbydere

På vores hjemmeside og i vores app kan der være links til andre hjemmesider, som ikke tilhører vores firma eller vores koncern.

Vi er ikke ansvarlige for indholdet på disse hjemmesider og vores persondatapolitik gælder ikke for disse virksomheders hjemmesider.

Kontaktoplysninger

Vores virksomhed T. Hansen Gruppen A/S er dataansvarlig, og sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen:

T. Hansen Gruppen A/S
Adresse: Stensgårdvej 1
CVR: 15242485
Telefonnr.: 31 31 31 31
Mail: persondata@thansen.dk
Website: www.thansen.dk

Opdatering af denne privatlivspolitik

Vi opdaterer løbende vores privatlivspolitik, når vi vurderer, at der er behov for det. Det kan eksempelvis være, når vi udbyder nye services og produkter.

Den til enhver tid gældende politik er tilgængelig på vores hjemmeside og de relevante tjenester.

Privatlivspolitikken er senest opdateret den 04. december 2019 version 2.1

Sammenlign