Leveret eller gratis

Vedr. "Leveret eller gratis"

Grundet situationen omkring Coronavirus / Covid-19, så suspenderes vores "Leveret eller gratis" koncept med øjeblikkelig virkning, således dette ikke længere gælder nogen ordre og/eller forsendelser.

Vi sender naturligvis - som altid - din bestilling afsted kort efter vi har modtaget den, og pakken vil - hvis der ikke sker uforudsete forhindringer hos GLS, PostNord etc. - være fremme ved dig næste dag, som sædvanlig.



Får du ikke din ordre til aftalt tid, så er varen GRATIS - helt enkelt. Vi skriver altid på ordrebekræftelsen, hvis ordren er omfattet af vores "Leveret eller gratis"*-koncept. Vi sender dig altid en ordrebekræftelse pr. mail, så du ved, hvornår du modtager din ordre. Både varer leveret til en GLS PakkeShop og varer bestilt til afhentning i en af vores butikker er omfattet af vores "Leveret eller gratis"*-koncept.

*"Leveret eller gratis" gælder alle varer, som er på lager på vores centrallager ved bestilling, som betales ved bestilling, og hvor ordreværdien ikke overstiger 1.000 kr. Varer, hvor vi skal foretage registrering hos SKAT, dvs. scootere og motorcykler samt varer, hvor vi skal foretage montage/ændringer/tilretninger, eksempelvis komplette fælgsæt, eller varer som ikke kan leveres til en GLS Pakkeshop, men bliver leveret direkte til hjemme- eller firmaadresse eller med fragtmand, specialtransport osv., er ikke omfattet af vores "Leveret eller gratis"*-koncept.
Sammenlign