Kundeservice
Alm. spørgsmål


Afbestil ordre
Fortryder du en bestilling, kan du slette eller rette den, når du modtager ordrebekræftelsen fra os pr. e-mail. Denne mail indeholder et link, der giver dig mulighed for både at rette eller slette bestillingen.

Er du login-kunde, kan du under "Min konto/"Aktive ordrer" rette og slette helt, indtil vi har færdigekspederet din ordre.


Browser
Skulle du mod forventning opleve problemer, vil vi meget gerne have det at vide. I "Kundeservice" eller i menubjælken nederst til venstre finder du punktet "Kontakt os" og kan derfra sende en e-mail til os. På forhånd tak!
Cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere optimalt. Cookies gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Defekte eller fejlbehæftede varer
Skulle du være uheldig at modtage en defekt vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har iflg. købeloven pligt til at reagere, indenfor rimelig tid efter fejlen er opdaget.

Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. Når du sender varen retur til os, skal den sendes franko.

Vi vil så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet.

Hos os har du selvfølgelig 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området. På enkelte varer er der en udvidet garanti mod fabrikationsfejl, og dette vil særskilt være angivet på de pågældende varer.


Ekspeditionsgebyr
Vi opkræver IKKE nogle former for ekspeditionsgebyr.
Fejlbestilling
Se "Afbestil ordre".
Fragtomkostninger
Hos os er fragten gratis i hele Danmark. Dette gælder alle varer, som kan sendes med GLS, Post Danmark eller fragtmand. Du kan vælge at få varen sendt til din privatadresse, din arbejdsplads, GLS Pakkeshop eller nærmeste butik. Det er afhængigt af varen, hvilken transportør vi tilbyder fri fragt for.
Kundeoplysninger
Når der bestilles varer på T. Hansen Gruppen A/S' hjemmeside, registreres de oplysninger, køber har afgivet. Disse oplysninger anvendes således:

Standardinformationer (påkrævede oplysninger)

Adresseinformation: Bruges til forsendelesformål i forbindelse med bestilling af varer.

Telefonnummer / e-mail: Bruges til at kontakte køber i forbindelse med behandling af ordrer.

Kortinformation: Bruges til gennemførelse af betalingstransaktioner.

Yderligere informationer (frivillige oplysninger)

Nyheder via mail (Ja/Nej boks): Bruges til udsendelse af nyhedsbreve (reklamer) via e-mail. Udsendelse finder typisk sted 1 gang om måneden.

Mobiltelefon / telefax: Giver T. Hansen Gruppen A/S yderligere mulighed for at kontakte køber i forbindelse behandling af dine ordrer.

SMS beskeder (Ja/Nej boks): Benyttes kun til at udsende en meddelelse via SMS, om at købers ordre er afsendt fra vores lager.

T. Hansen Gruppen A/S videregiver ikke informationer til tredjepart i nogen henseender, dog undtaget koncernforbundne selskaber. De data, som køber opgiver, når der sker oprettelse som kunde, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

T. Hansen Gruppen A/S sender ikke uopfordrede e-mails ud fra disse oplysninger ud over hvad fremgår af ovenstående. Medarbejdere hos T. Hansen Gruppen A/S har adgang til disse oplysninger. Nyhedsbreve m.v. vil således alene blive fremsendt til køber, såfremt der sker tilmelding til denne service på vores hjemmeside. Køber kan til enhver tid fravælge modtagelse af reklamer. Det vil fremgå af nyhedsbrevet, hvordan man framelder denne service.

Når du køber i T. Hansen Gruppen A/S registeres din IP-adresse og købstidspunktet. Disse oplysninger benyttes alene ved efterforskning af svindel med eksempelvis betalingskort.

Alle aktiviteter i T. Hansen Gruppen A/S registreres automatisk i en logfil. Logfilernes bruges kun til anonyme statistiske formål (antal besøgene, hits mm.)

Har du købt en vare hos T. Hansen Gruppen A/S har vi ifølge regnskabsloven pligt til at opbevare disse informationer i minimum 5 år. Har du aldrig handlet hos T. Hansen Gruppen A/S, men er oprettet som kunde i systemet, kan du til enhver tid anmode om, at vi sletter dine data. Dette gøres ved at sende en e-mail til thansen@thansen.dk.
Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Alle ovenstående data sendes på almindelig vis, i modsætning til transaktioner med betalingskort, hvor data bliver krypteret og sendt via sikre servere (SSL).
Leveringsbetingelser
Se menupunktet "Kundeservice" - "Salgs- og leveringsbetingelser".
Leveringstid
Har vi varen på lager, kan du bestille til kl 17.00 og få pakken leveret næste dag* eller du kan bestille helt frem til kl 18.00 til afhentning i en af vores 76 butikker dagen efter ** - og du kan tilmed bestille til afhentning om lørdagen.

*Gælder mandag-torsdag til alle brofaste øer i Danmark. Pakker bestilt fredag leveres mandag. Pakker til ikke brofaste øer tillægges 1-2 hverdage afhængig af øen. Hvis en helligdag falder på en hverdag, så tillægges der 1 dag pr. helligdag.

**Gælder mandag-fredag - Rønne dog undtaget. Hvis en helligdag falder på en hverdag, så tillægges der 1 dag pr. helligdag.
Login - Glemt dit password?
Har du glemt dit password, kan du under menuen "Login" klikke på "Glemt password" og derefter indtaste dit kundenummer. Tryk på "Gensend password". Nu vil du få dit "huskeord" at se, forudsat at du indtastede et, da du oprettede dig selv som login kunde. Kan du ikke ud fra "huskeordet" komme i tanke om dit password, indtaster du blot din e-mail adresse og trykker "Gensend password".

Vi vil derefter verificere de indtastede oplysninger og sende en e-mail til dig med dit password.

Bemærk
Der kan gå op til en halv time inden du modtager e-mailen.

Har du stadig problemer, bør du kontakte os pr. telefon.
Mistet kvittering
Skulle du være så uheldig at have mistet din kvittering/faktura, kan du printe en ny via din "Ordrehistorik" under menupunktet "Mit thansen.dk" - Dette kræver, du er login kunde. Er du endnu ikke login kunde, kan du med fordel oprette dig, via menupunktet "Mit thansen.dk", Det er gratis at oprette sig. Vores system opdager derefter automatisk, hvis der ligger gamle ordrer tilknyttet dit telefonnummer/kundenummer.
Ombytning af varer
Ønsker du at ombytte en vare, kan du indenfor 365 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Det forudsættes, at varerne returneres til os i væsentlig samme mængde, stand og kun i ubeskadiget original emballage. Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du skal betale portoen. Varen kan også ombyttes i en af vores butikker, find den nærmeste her ->. Når du returnerer varer, kan du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage eller varen ombyttet med et andet produkt. Se i øvrigt salgs- og leveringsbetingelserne.
Sikkerhed
Når du betaler med kort i vores webshop, bliver alle dine indtastede kortdata krypteret/kodet, når de videresendes til PBS - dette betyder at ingen kan "opsnappe" dine indtastede kortdata. Til disse transaktioner benytter vi en PBS-godkendt SSL-løsning (SSL = Secure Socket Layer) til at kryptere/kode dine indtastede kortdata. Kryptering med SSL benyttes i langt de fleste danske webshops.
Sortiment
Hos os finder du Danmarks absolut største udvalg i autoudstyr og autoreservedele. Desuden har vi reservedele og udstyr til knallerter/scootere, motorcykler og cykler.
Vi har tilbehør til mobiltelefoner, computer, MAC og PDA. I "Elektronik og fritidsartikler" kan du finde en mængde gode tilbud på alt fra spil til EDB-udstyr.
Tekniske spørgsmål
Har du tekniske spørgsmål vedrørende produkter, kan du evt. benytte menupunketet "Kontakt os", som du finder i "Kundeservice". Her finder du flere forskellige måder at kontakte os på.
Track & Trace
Som kunde hos os har du mulighed for online at følge din pakke fra bestilling til den er leveret hjemme hos dig selv eller i butikken. Du kan på ethvert tidspunkt gå ind og se, hvor langt din bestilling er i systemet. Vi opdaterer informationerne løbende døgnet rundt og indlæser samtidig de data, som vi modtager fra vores eget system, GLS og Post Danmark.

Vi giver dig kort sagt mulighed for at få et overblik over alt, hvad der sker. Hvis du ønsker automatisk at modtage information, når vi sender din pakke afsted fra vores lager, så skal du bare på bestillingssiden svare JA til Track & Trace, så vil vi løbende sende dig informationer om din pakke, så du kan følge den undervejs. Vi sender dig både information om pakkenummer (pakkestregkode) på din pakke og oplysninger om, hvor din pakke befinder sig lige nu.Et pakkenr. består typisk af 11 cifre og endelsen dk (f.eks. 12345678910dk)
Varenummersøgning
På denne side kan du, hvis du kender et varenummer på forhånd, finde varen frem nemt og hurtigt.
Du indtaster blot varenummeret i feltet og derefter vil du kunne se foto og information om den pågældende vare.
Ændring af ordrer
Hvis du ønsker at rette en bestilling, kan du gøre det, når du modtager ordrebekræftelsen via e-mail.
Denne e-mail indeholder et link, der giver dig mulighed for at rette og slette ordren.

Er du login-kunde kan du under "Min konto" rette og slette ordrer, indtil de er færdigekspederet.